понедељак, 13. март 2017.

5 cinjenica a o meni!

Zdravo svima!Dobrodosli u novi post.Danas ce te upoznati jos jedan deo mene.Najme,danasnja tema posta je 5 cinjenica o meni.Da,kao sto sam rekao upoznace te me bolje.Tako da mozemo odma da krenemo!


1.Volim serije

Ja sam osoba koja obozava serije.Trenutno cekam novu epizodu lovaca na senke.Juce sam sa mojom sestrom zavrsio vampirske dnevnike.Uspeli smo da nadjemo zadnju epizodu na sajtu,ne znam tacno kako se zove.Uglavnom,kao sto vidite volim serije i idemo na sledecu cinjenicu.


2.Volim tamne boje

Obozavam tamne boje,cak sto vise i sosba mi je siva i mogu vam reci da mi se jako dobada,nebi mi ni skodila crna boje ali eto...Inace,omiljena boja mi je siva :)


3.Igram igrice

Da,moj svet je pun tehnologije i igrica.Trenutno omiljena igrica mi je clash royal.Nju mozete naci na goglle play ili na mobile store.Igrica je fantasticna i toplu preporuka vam dajem za nju,naravno za one koji jos igraju igraju igrice kao ja xD


4.Volim da slusam muziku

Znam da svi na svetu obozavaju slusati muziku,ali ja...Jednostavno je slusam 24 sata dnevno.Volim srpsku i englesku mozuku.Trenutno omiljena pesma mi je Gastoz "Namerno".


5.Ne volim horore

Definitivno ne volim horore,ne ne!Volim fantastiku,akciju i komediju ali horori ne dolaze u obzir.Nakon stvari koje sam doziveo u stvarnosti,uglavnom,prestao sam da ih gledam.



To je sve za danas!

Ukoliko vam se post svideo obavezno ga kommentarisite a mi se vidimo. Cao!


   


Нема коментара:

Постави коментар