понедељак, 20. март 2017.

OBAVESTENJE I RASPORED BLOGOVANJA!

Cao svima!Dobrodosli u moj novi post.Pre svega zelim da vam se izvinim zato sto nisu izlazili postovi.Jednostavno,blizi se kraj skolskoj godini,to jest za par meseci i sada su mi najvazniji tesetovi.I to je bio taj razlog,koji verovatno imate i vi!Krenimo na post!


                                                                         Obavestenje:           

Kao sto vidite po naslavu imam jedno obavestenje za vas.Ponovo nece imti postova narednih 9 dana.Za dva dana idem na ekzkurziju i moram da se pripremim.Verujem da svi znate kakav je proces pakovanja.Ponesi ovo,ponesi ono i tako citavu vecnost.Tako da nece biti postova narednih 9 dana a kada se vratim,pocinjem sa vrednim radom!

                                                                          Raspored blogovanja:

U naslovu pored obavestenja sam i dodao mali raspored blogovanja.Postovi ce izlaziti svaki drugi dana,tipa sada je ponedenljak a post ce izaci u sredu i sve tako...


                                                                       Pozdravljam vas narednih nekoliko dana :(


Iskreno ce mi sve ovo nedostajati,i vi i blogovanje i vasi divni komentari.Zelim da vam se zahvalim na svoj podrsci.Jednopstavno,kada sam tek poceo nisam ni misli da cu imati 8 pratioca,mada nisam daleko odgurao i od pocetka xD.Iskreno vas molim da komentarisete postove ako vam se svidjaju.Ponekad vidim veliki broj pregleda,a 0 komentara.Zato vas iskerno molim.

                                                                            Vidimo se! ♥☻♦

1 коментар: