четвртак, 16. март 2017.

TMI TAG!

Zdravo svima!Dobrodosli u moj novi post!Danasnja tema posta je jedan tag.Upitanju je TMI TAG!Da,pripremio sam vam ovaj post jer zaista nisam znao sta da pisem i na kraju sam se odlucio za ovo!Inace ko ne zna sta je tag,to je slicno kao Q&A.Samo ima manje pitanja.Krenimo sa danasnjim postom!


Резултат слика за Tmi tag pitanja

1.Sta imas na sebi?

Na sebi trenutno imam trenerku i duks.

2.Da li si ikad bio zaljubljen.

Da jesma,to je bilo jos u predskolskom.Osobu necu imenovati.Jednostavno,to je prolazna stvar.

3.Uzasni raskid?       Резултат слика за solja i lisce

Ne...Nisam nikada bio u vezi i ne planiram do sesnaeste godine.

4.Koliko si visok?

Visok sam 1m i 137 cm :D

5.Imas li tetovaze?

Ne...Jednostavno je necu nikad ni raditi.Kada bi mi zabili onu iglu u kozu,moglo bi doci do svacega.Uglavnom ne,jer necu da rizikujem :/

6.Omiljena boja?

To bi definitivno bila siva.Soba mi je siva,sve trenerke su mi skoro sive.Ranije nisam voleo ovako tamne boje,ali sada ih obozavam!

7.Koliko ti treba vremena da se istusiras?

Moje vreme za tusiranje delim po pesmama.Odredim koliko ce pesama proci dok se ja tusiram.Uglavnom,stalno oslusam dve tri pesme,tako da je to negde oko desetak minuta :D

8.Omiljeni slatkis?

Cokolada,ja sam osoba koja nemoze provesti jedan dan bez cokolade.Kada idem iz skole kupm cokoladu i vodu i idem kuci,nenormalan sam xD

9.Omiljena pesma?

Trenutno omiljena pesma mi je Milica Pavlovic"Boginja".
                                   
Резултат слика за knjige
10.Omiljena knjiga?

Nemam.Jednostavno nisam ljubitelj knjiga jer mi je dovoljno to sto nam daju da citamo lektiru tokom letnjeg raspusta.Tako da nemam je :)

To je to!

Nadam se da ste uzivali!Meni je bilo zanimljivo da odgovaram na ova pitanja.Komentarisite i uclanite se u blog ukoliko vec niste!Cao!


1 коментар: